Thursday, February 3, 2011

Acne Skin Silver Panel Denim Leggings

Just ordered: Acne Skin Silver Panel Denim Leggings









 Actually it's a bit weird!
Saw these Silver Panel Denim Leggings/Pants by Acne already one month ago but 270 Euros were definitely too much for this beauty. A few minutes I clicked through my beloved blogs and my darling LA from LA's Blog just posted these pants on her blog because she isn't sure if she should buy these pants or not. The price: 135 Euros! When I clicked on the acnestudios.com site my checkout was only 35 Euros - for exactly the same silver leggings by Acne ... 

WEIRD! Absolutely WEIRD!!! Isn't it????











Wieso genau kostet mich die Silver Panel Leggings von Acne nur 35 Euro und anderen wird sie zur selben Minute fuer 135 Euro angeboten??? Komisch, aber hier der Vergleich! LA from LA's Blog hat das untere Bild soeben auf ihrem Blog gepostet und da kamen mir die ersten Zweifel, da mein Checkout bei wirklich nur 35 Euro lag. Acne, Acne Acne ... Nicht, dass noch eine Ueberraschung auf mich zukommt! :P Ich habe ja nun auch gehoert, dass diese Hosen ziiiiiiiemlich klein ausfallen sollen, naja, ich wuerde sagen, wir koennen gespannt sein!!!!












_______