Tuesday, February 8, 2011

Craving for Spring

NEW IN



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic





Bought those three Spring Accessories the other day. I think I presented them to you already via Twitter ...
Today I'll be in Hamburg, doing some shopping at COS, Weekday, Urban Outfitters, Zara, Acne and so on!
Stay tuned via Twitter or rather via Twitpic because I will definitely keep you updated there.



EDIT: This post should already come up yesterday!!! Why didn't you upload it Blogger?

PS: Yesterday I spent the whole day in Hamburg with my lovely bf, LOVED to shop there. ;)




__________





Nur ein paar Kleinigkeiten, die ich euch noch vorstellen wollte. Erschreckend! Vor einigen Tagen musste ich feststellen, dass ich zunehmend zu einem Lippenstift-Junkie mutiere. :P
Heute werde ich den gesamten Tag in Hamburg verbringen - Shoppen bei Acne, COS, Zara, Weekday, Urban Outfitters, H&M Trend ... und da steht noch so einiges mehr auf meiner Liste! ;)
Ich werde euch am laufenden halten und euch Bilder via Twitter zukommen lassen.



EDIT: Versteh ich nicht ... Ich hatte die Einstellung vorgenommen, dass dieser Post gestern waehrend meiner Abwesenheit hochgeladen werden sollte. Ist aber nicht passiert!!!


PS: Hamburg war schoen und SHOPPING reich.













_______